Veelgestelde vragen

Heeft u interesse in het (door)verkopen van kunst, dan kan ik u hier klikken. Zet uw gegevens erin en wij zullen contact met u opnemen.

Let op! In verband met het behouden van een bepaalde kwaliteitsniveau en stijl accepteren we niet altijd alle schilderijen.

Nadat u heeft aangegeven dat u het schilderij wil kopen, hebben we nochtans uw goedkeuring nodig over de kosten van de levering en de tijdelijke verzekering voor verzending. Deze zal u ontvangen binnen 1 werkweek.

Bij uw goedkeuring van deze verzendkosten, zal er een factuur per email naar u worden toegestuurd met de totale kosten en de betalingslink. Eenmaal de betaling is ontvangen, zal de doorverkoper / kunstenaar uw werk verzenden. Meestal ontvangt u het kunstwerk binnen 1 maand.

Aangezien dit een internationaal platform is, kan het zijn dat de werken vanuit het buitenland worden verstuurd en dit langer kan duren.

Ja, de webshop geeft u een wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van het kunstwerk. U hoeft geen reden van terugzending aan te geven, maar het zou wel fijn zijn. Klik hier om contact op te nemen.

Ja, u bent dan wettelijk verplicht het te kopen en het gehele bedrag direct over te maken.

Ja, het kunstwerk wordt verzekerd zodat u niet voor onnodige verassingen komt te staan.

Mocht het nog mogelijk zijn, accepteer het pakket van de postbezorger niet.

Wanneer u al wel het pakket hebt geaccepteerd:
Neem direct foto’s van de beschadigingen op het aangeleverde pakket en evt. Het kunstwerk. Dit is van groot belang!!

Informeer direct The Art Chamber en het postbedrijf. Voorzien ons en de post van de foto’s. Als u dit niet direct doet en al uitpakt, dan vervalt namelijk de tijdelijke verzendings verzekering. Dit betekent dat wij u dan niet meer kunnen helpen.

Heeft u nog andere vragen, klik hier om contact op te nemen.

Heeft u nog andere vragen, klik hier om een email te sturen.